30 Ağustos 2013 Cuma

Çeyizimde neler var post-2

Herkese tekrar  merhaba, yeni postuma başlarken  blog yazarı olmaktan ne kadar haz duyduğumu söylemeden edemiceğim. Yeni başladığım için biraz acemiyim ama kısa sürede bu durumuda atlattıktan sonra çok daha güzel bir hal alıcaktır.Daha fazla konuşmadan son gaz çeyizlerimi sergiliyorum tatatatammm :)
                              İlk öncelikle ferforjelerimle başlamak istiyorum English home dur kendileri








Bu Tchibodan aldığım ekmek sepetim


İkea alışverişlerim hiç bitmez inanıyorum ;)






bu saksıdan 2 adet alınmış olup biri kaşıklık olarak hayal edilmekle beraber biride saksı olmayı beklemekte tabi şimdilik ;)


canım tepsim o benim iyiki almışım dedirten ürünler arasındalar




bu tabaktan 2 adet aldım ve harikalar çok işime yarıcak inanıyorum 
çerçevelerden 1 siyah ve 1 kırmızı aldım


Bu saklama kapları çok işime yarıcak diye düşünüyorum  fiyatınında uygun olması ayrıca sevimli yaptı kendilerini

peçeteliğimi paylaşmıştım içindeki peçeteden de aldım 







bu rafın alt kısmından aldım birkaç blog gezerken denk gelmiştim kullanışlı geldi dayanamadım bende aldım işe yarar ise bir tane daha almayı planlıyorum 







belki bilmeyen vardır diye açıklama yapıyorum buda tüy toplayıcı ne lazımdı şimdi dediğinizi duyar gibiyim bende bilmiyorum almış bulundum :)

Buda Gratis den aldığım minik abajur mumluğum 2 adet almadığıma pişman oldum...


bende çeyiz bitermi bitmez birdahaki postuma cupcake sever olarak aldıklarımı sunucağım çok fazla olmasalarda benimde cicilerim var! 
Sağlıcakla kalın tekrar görüşmek dileğiyle.....











2 yorum:

  1. Merhaba tatlım :)
    Blogun hayırlı olsun :) takipçinim, seni de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevindim bende geliyorum bloğuna hemen :)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)