19 Ocak 2014 Pazar

Çeyiz Çeyiz Çeyiz

Beni çeyiz alışverişi yapmaktan daha mutlu edicek birşey şuanlık malesef bilmiyorum :) Kadınların bu alışverişe olan merakınıda hiçbir zaman anlamamış olup, kendimide bu listenin içerisinde yer almaktan men edememiş bulunuyorum.
Az ya da çok benim için değişen pek birşey yok, evim için alayım yeter.Bazen 1  bazen 100 liralık alışveriş bile beni mutlu etmeye yetiyor da artıyor :)
İşte bu mutluluklardan bakalım neler payımıza düşmüş hep beraber bir göz atalım....


Bu güzel kavanozlar Paşabahçe den. Bakliyatlarımı koymak için almış bulundum tabii 4 tane yetmez daha sonra devamıda gelicektir mutlak suretle,


Sırada çakma Cath Kidston meyve kaselerim :) 


Buda şirin mi şirin pembiş bıçağım çok güzel mamalar doğrıcam bununla,,


Terlik deyince böyle birşey hayal edilmez mi sizce ben ederim, ettim ve aldım :)


İşte birkaç eksik  daha böylelikle gitti aldıklarım alıcaklarım hepsi çoğalıyor gün geçtikçe.Bu zorlu yolda tüm çeyizdaşlara rabbim sabır ve bolca para versin ki gönlümüz ve gözümüz birşeyde kalmasın :)
Çok yakında Nişan bohçalarıyla ilgili postuda sizlerle paylaşıcağım. Sevgiyle kalın!





2 yorum:

  1. bir çeyiz telaşı da bizim buralarda var. sana da bol sans ^: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sanada bol şans o zaman :)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)