12 Eylül 2013 Perşembe

Neler Hayal Etmişiz :)

Evet yeni blog yeni heyecanlar aklımda o kadar çok konu var ki hepsini yayınlayarak beynimden silip yenilerini düşünmek istiyorum.Bu aralar ev,ev dekorasyonu, aksesuara takmış durumdayım sanki daha önce takmamış gibi konuştum ama :) Neyse kafamda hayal ettiğim evi oturttum başka bir tarz yaparsam çok üzülürüm inşallah herkesin gönlüne göre olur bakalım neler hayal etmişim (Birebir aynısı olamaz ama yakın bir tarz olarak contry-vintage)





















İşte böyle ne kadar şirinler değil mi herkesin sevebileceği ama kolay kolay cesaret edemiyeceği bir tarz bende cesaret edemem diyordum fakat şansımı olabildiğince zorlamayı düşünüyorum inşallah böyle evler nasip olur banada  :) 




















12 yorum:

  1. Birinci ve üçüncü seçeneği uygulamak isterim çok güzeller inşallah o tarzı yakalarız canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım bende en çok beğendiklerimi ilk sıraya koymuştum bu tarzın yakalamak biraz kolay değil eğer tam istediğin gibi olmasını istersen yaptırıcaksın ben tv sehpasını ve yemek masasının modelini kafamda oturttum eğer bulamazsam kesin yaptırırım bir kere alıcaz sonuçta dimi :) İnşallahhhh

      Sil
  2. Canım ben yaptırıcam zaten mobilyacı bakıyoruz bende tarzı belirledim tek koltukları belirlemedim oda belki ilk paylaştığın modeldeki gibi olur

    Dün intikamda berenin evinde bir orta sehpa vardı ben beyaz ve kahve tonunu yakalamaya niyetlendim inşallah başarrım öyle çiçekle pek boğmucam

    Perdelerim çiçekli olursa diğer herşey sade olucak , sandalye. Ve yastıklar çiçekli olursa perdeler sade olacak buna net karar vermeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir karar vermişsin madem yaptırıcaksın bence ilk model şahane eğer koltuk çiçekli olucaksa diğer herşey dediğin gibi sade olmalı ama sadece kırlentler çiçekli olursa fon perdelerinde çiçekli olabilir bence boğmaz.Yaptırmaya karar verirsen banada detaylı bilgi verirsin ön bilgi olur:)Şimdiden karar vermen en doğrusu keşke bir program olsa en basitinden hemen oturtsak ikiside nasıl olur görsek öyle karar versek ne güzel olurdu.

      Sil
    2. İnan fikir verip paylaşmaktan mutluluk duyarım inşallah o günler çabuk gelir Mayıs ayında düğün düşünüyoruz evimiz belli olduğu için yılbaşından sonra mobilya arayışlarına başlayacağız

      Aslında bunun için programlar vardır en basit paintte bile fotoğraf birleştirebiliirsin canım

      Sil
    3. Gelir gelir hiç merak etme eviniz kendinizin olucak anladığım kadarıyla şimdiden bile alsanız birşey olmaz yani :) Ben artık hep buralardayım kararsız kaldığında yine bloğunda post yaparsın yorumlarda ilk sıralarda olurum ;) Öyle değil eşya eşya koyup bakmak ama bizim bulduğumuz resimler komple koltuk takımı vs. olmaz yani karışık olur en iyisi ölçüp biçip tartıp öyle almak

      Sil
  3. benimde yaptigim arastirmalara gore bu tarz icin yani kir evi stili oluyor turkcesi olmazsa olmazlar:
    pastel tonlarda minik cicek desenli veya ekoseli ev tekstili
    yumusak hatli mobilylar (ben kesinlikle beyaz derim)
    perforje aksesuarlar, yatak basligi vs.
    mesela deri kumas asla olmuyor onun yerine keten, pamuklu kumaslar oluyor mutlaka
    bu tur hersey ikeada, tepe homeda, english home da mevcut;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sezen'cim pastel renkler mint yeşili pudra pembesi falan en yakışanlar arasında deriden nefret ediyorum beyazı bile güzel değil tabi zevk meselesi beğenenler de vardır mutlaka.Zaten English Home'un daimi müşterisiyim.. Tepe Home'a gelince aşırı pahalı olduğu için uğrayabileceğimi sanmıyorum ,İkea'da evimizin herşeyi oraya yaptıramasam bile mutlaka fikir alıcağım ;) Bakalım ortaya nasıl birşey çıkıcak zamanla işin en zevkli kısımlarına yani evimden kareler paylaşmaya gelicek bende merak ediyorum şuan işin çeyiz kısmındayız:)

      Sil
    2. Bende nişanlıyım, evimiz henüz belli değil ama bende Bayadır araştırıyorum ve çok hevesleniyorum;) bende çeyizle meşgulüm ne zamandır:)malum nişanllılık sürecimiz epey sürdü benimde çeyiz yapmaya baya bi vaktim oldu ki halada var:) Nisan'da düğünümüz inş. Seninki bellimi?

      Sil
    3. Ne güzel herkes nişanlı ben hariç :) İlişkim var ama resmiyete dökülmedi henüz seneye inşallah 2 seneden önce evlenmeyi düşünmüyorum aile arası görüşmemiz uzun zamandır var sadece resmiyetlik kazanmadı :)

      Sil
  4. cnm merhaba blog açmışsın yeni gördüm hayırlı olsun :) banada beklerim
    gamzekendimce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin blogunu takibe aldım sanki ya da yanlış hatırlıyorum :) teşekkür ederim canım hemen bloguna geliyorum :)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)