4 Eylül 2013 Çarşamba

Çeyizimde neler var post-4

Bende çeyiz bitmez aldıklarımı paylaşayımda yeni alıcaklarımı fotolar koyarım artık :)
 English Homelarımın geri kalan kısmı diğerlerine buradan ve buradan bakabilirsiniz.
Pike takımım

bu masa örtüsünden 2 adet alındı biri yemek masası diğeri sehba üstü I Love ENGLİSH HOME :)



Bu seti bayılarak aldım tabi indirimden :)



İki adet kepim biri canım arkadaşımın hediyesi burdan tekrar çok teşekkür ediyorum :)

yastık kılıflarım nevresiminide alıcaktım tekrar gittiğimde kalmamıştı 


Havlularım yine English Home




Bu cici havlumdan da hem yüz hem el havlusu aldım 


kapı önü ağırlığım

bunlarda koliye girmeden önce amatörce çekilmiş fotoları :)



Bardak altlıklarım çok seviyorum onları ben 



mumluklarım en kısası mevcut değil 


ayakkabı torbalarım çok lazımdı almasam olmazdı :)


Kadıköyden bir züccaciye mağazasından aldıklarm :)



paşabahçe bardaklarım son 3 ünü ne kadar aradım bilseniz :)


  Tantitoni alışverişlerimden birkaçı devamına buradan da bakabilirsiniz....









Pizza tabağım keşke 1 tane daha alsaymışım dedim çok güzel gerçekten


Bu cicilerde karacadan alındı 



Bu kasemide çok seviyorum A-101 den


büyük melamin süzgecim mor olandan


salata kurutucum Tefalden T-design


bulaşık fırçam


pilav ve tatlı şekillendiricim


leopar desenli tepsim


ilk görüşte aşk yaşadığım tabi öncelikle pembesini istediğim sonra mecburiyyetten bu rengi aldığım kek setim


bu bıçaklardan herkes evinde bulundurmalı bence 




 tupperware mini rondom tavsiye ederim


Ben herşeyimi özenle alıyorum alabiliyorum  rabbim herkesin gönlüne göre verir inşallah asker yolu gözlerken yapıcak çok fazla birşeyiniz olmayınca kendinizi bunların içinde buluyorsunuz... Çok fazla üzüldüm siz siz olun askerliğini yapmamış biriyle beraber olmayın diyeceğim ama olmıyacak aşk bu aşk ne zaman geliceği bilinmez :) Konumuza gelerek tavsiyelerim içinize sinmeyen hiç birşeyi almamanız sonra çok pişman olabilirsiniz indirimleri  takip etmeniz de ayrı tavsiyem... ara ara benimde kazıklandığım oluyo tabi  birşey olmaz diyip geçiyorum.Neyse daha fazla uzatmadan veda ediyorum sizlere çok zormuş blog yazarı olmak daha çok ekmek yemem lazım saygı duyuyorum eski blogger lara :) Size son olarak bir akşam arkadaşlarıma hazırladığım sofranın resmini koyuyorum :)



Bir başka postta görüşmek dileğiyle kendinize çok cici bakın 




6 yorum:

  1. mutlu günlerde kullan inşAllah.. arada kendi çeyizimden de parçalar görünce özellikle hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevindim beğenmenize :)inşallah sizde güzel günlerde kullanırsınız;)

      Sil
  2. heeyyy bende ceyiz duzmekle mesgulum bu gunlerde ve bayiliyorum yaa cok zevkli dimi. Allah guzel gunlerde kullanmamizi nasip etsin arkadasim...bu arada bende blogumda full eksiksiz bi ceyiz listesi paylasmistim bak istersen;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok zevkli amin inşallah hepimiz güzel günlerde kullanırız :) bloguna baktım canım gerçekten güzel bir çeyiz listesi ama ben bağlı kalamıyorum almam gerekenleri değil almamam gerekenleri alıyorum her seferinde yinede bilgisayarıma kaydettim bakarak gitmeye çalışıcam :)

      Sil
  3. Tupperware'in soğan doğrayıcısından ben de almıştım ama pek memnun kalmadım.
    Fazla küçültmüyor soğanları.
    Ama gözyaşını yenmek için birebir, hakkını yememek lazım.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende elti adayımın evinde kullandım soğanı çok koymadığımız zaman minnacık yapıyor öyle kafama koyup aldım zaten :) ben çok ağlıyorum soğan yüzünden sırf bunun için küçücük şeye kocaman para verdim ;)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)