7 Ekim 2013 Pazartesi

Benim Güzel Çeyizlerim

Kızlar uzun bir aradan birşeyler alamamıştım kendimi kötü hissediyordum ki sevdiceğim imdadıma yetişti bu akşam elime ne tuttuysam alalım dedi bende kıyamadım işte bu akşam bunları aldım

bunları %50 indirimden 25 TL ye aldık 


Ferforjelerde hiç indirimli birşey alamadım bu zamana kadar buda 12.90 TL


Bu amerikan servisler Bernardo'dan 6 lı 24.50 TL ydi daha önce aldığım yemek takımıyla ve çatal bıçak takımıyla çok uyumlu oldu hepsini bir arada kullandığım günleride göstermek nasip olsun inşallah :) 
bu arada renk kalitesi sıfır gece çektiğim için 


Bu güzel ekmek torbasını English Home %50 indirimden 11 küsür bişeye almıştım geçenlerde


Havluda yine English Home'de 2. kalite fiyatından 7-8 TL gibi bir fiyata aldım gül kurusunuda aldım anneme verdim tekrar almaya gittiğimde kalmamıştı ama yumuşaklığı muhteşem yüzünü okşuyo sanki insanın 



Bunlarda kozmetik alışverişlerim Watsonn ve Gratis'den toplu bir bakış atalım ve inceleyelim 


Nivea roll-on u A-101 den almıştım daha önceki yazımda hatırlarsanız pembe kapaklısını kullanıp çok memnun kalmıştım bunuda denemek istedim ve sonuç mükemmel kokusu ve işe yararlığı başka roll-on kullanma diye bağırıyo resmen :)


Gliss zaten blogger ın faydası diyebilirim iyiki tanımışım bu ürünü kokusu gerçekten mükemmel saçıma verdiği yumuşaklık ise ayrı bir konu çünkü benim saçlarım sarı ve çok yıprandı ama ben kesmeye kıyamıyorum ve o gıcık kırıklarla gezmek zorunda kalıyorum bu ürün gerçekten benim saçlarımı yumuşattı ve bağımlılık yapıyo
 ona göre kullanmaya başlayın derim aldığım ürünlerden şuana kadar pişmanlık yaşamadım umarımda böyle devam eder :)


Sıra bu elidor saç spreyinde Gliss kadar randıman alamadım kendisinden ama onunda kokusu mükemmel daha doğrusu hakkını yemeyim Gliss den sonra aldım ve daha 3-4 kere sıktım zamanla gerçek tecrübemi yazıcam birdaha alır mısın derseniz alırım :)


Essence beyaz far ihtiyaçtan alındı yoğunluğunu sizede göstermeye çalıştım ben memnun kaldım işimi görüyor bu aralar göz makyajına heves sardım o yüzden farım kalmadığını farkettim sık sık far alıcam gibime geliyor 


Sıra nişan bohçasına koymak üzere duş jeli stoğumu göstericem daha yeni başladım bunlar benim olsa bir bu kadarda sevdiceğime yapsam yeter heralde :) nişan diyorum Allah nasip edeeeerse nisanda diyorum bana dua edin kolaylıkla atlatayım bu zor süreci daha zaman çok ama anca tamamlarız diye düşünüyorum ..



evet sizler bu aldıklarımdan kullandınız ya da aldınız mı yorum yapmakda sizden Sağlıcakla Kalın!












9 yorum:

  1. Ilk fotoğraftaki kupalar nereden? Bu arada hepsini güleeee güleeeee kullan tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım english homeden

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim canım aldıkların çok güzel güle güle kullan,glissi bense çok tavsiye ediyorum saçlarım çok kuru tararken yıpratmıyor

    Duş jellerine maşallah diyorum ben bohçaya bir adet koydum minimal boylarda ama eviniz için kozmatikler almaya başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Özlem cim gerçekten harika zırt pırt saçıma sıkıyorum iyimi yapıyorum bilmiyorum :) duş jellerini çok seviyorum indirimde yakaladığım anda alıyorum zarar gelmez diye düşünüyorum :) kozmetiklerede geçicez inşallah nişan zamanı zorlanmayalım diye

      Sil
    2. Canım hatlar karıştı ben giz

      Sil
    3. Biliyorum başka kupalar için mi yazıcaktın :) bende diyorum giz bilir ama niye sordu hahha ;)

      Sil
  4. tatlım Allah aldıklarını güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah güzel günlerde kullanırız :)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)