11 Eylül 2013 Çarşamba

Neler Aldım Post-1

Evet şu sessiz sakin durduğum süre içerisinde neler almışım bir bakalım toplu halde bende görmüş olurum kimini şimdi kullanmalık kimini daha sonra yani çeyizlik aldım hadi öyleyse bir bakalım :)


kıyafet alalım biraz dedik ve ilk çok sevdiğim eşofmanımla başlayayım dedim :)

Sonra bu cici gömleği


Tişörtleri



Hırkam salaş ve çok yumuşak bayıldım diyebilirim :)


Minik çantayı


Cicimi cici küpeleri










Birkaç kozmetik ve parfüm




Çerçeveyi kendime almıştım fakat annemin tv ünitesine koydum yakıştıda henüz resim koyamasamda :)


Maltepe Carrefour 'a Tantitoni açılmış tabi kaçırır mıyım büyüğünü almıştım küçüğünüde alayım dedim ama malesef ki kırıldı ucu kulp yerindeydi nasıl görmediysem oturduğum semte  gelince farkettim  çevirirken kırıldı üzüldüm ama suç benim mi firmanın mı bilemedim yarın arayıp sorucam ve 2 adet kupa kapağı aldım birini şimdi kullanmalık bernardodan aldığım kupamada yakışmış değil mi iş yerinde kullanmak için yine :) daha önceden de bu kupadan 2 adet almıştım çeyizime....











Simit Sarayı'nda çok güzel bir tabloydu ben bu kadarını kadraja alabildim :)


İçinizin daima bu resim kadar güzel olması umuduyla 

Bir sonraki postta da kardeşimin doğum günü için yaptırdığım pastadan ve birkaç hamur işinden bahsetmek hatta takipte kalmanız dileğiyle HOŞÇAKALIN !   :)






















8 yorum:

  1. Küpelerine vede pembiş olan herşeye bayıldımmmm güle güle eskit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezen'cim eskitmeye niyetim yok ama çalışırım :)

      Sil
  2. cupcake güzeli çok beğendim cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem'cim senin kadar olamasakta henüz yavaş yavaş cupcake 'ci oluyorum buldukça beğendikçe :)

      Sil
  3. Canım küpelerin çok güzelmiş ve de tantitoni parçaları , güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Günnur'cum beğenmene sevindim :))

      Sil
  4. Tantitoni takıntım var bu ara:)
    Silikon kupa kapaklarından ben de almıştım.
    Çok tatlılar:)
    Kupayı da niye şimdiye kadar fark etmedim diye eshefle kınıyorum kendimi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tantitoni her bilen için takıntı haline geliyo adamlar gerçekten güzel tasarımlar yapıyor.. silikonların büyükleri çıkmış sütlüğüm için alıcam birtane gidemedim bir türlü

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)