4 Ocak 2014 Cumartesi

Gratis alışverişim

Nişan-söz tarihimiz kesinleşti sayılır ee bizde boş durmaayalım dedik fırsat buldukça böyle azar azar eksiklerimizi tamamlamaya başladık.Sevdiceğimle ortak karar doğrultusunda herşeyimizi başbaşa alıcaz.Bu yüzden aldıklarımı ve alıcaklarımı ayrı postlar halindegörebilirsiniz.En son Nişan postu yaparak bu konuyuda böylece kapatmış olucam :) Gratiste indirim yoktu bizde pek birşey alamadık ama yinede ihtiyaç doğrultusunda hareket etmeye çalışıyoruz neler almışım buyrun hep beraber bakalım...

Toplu bir bakışla toplam maliyeti 54.55 TL


Aslında bunların nişan bohçasıyla bir alakası yok benim kipriklerimin yarısından fazlası neredeyse gitti rimelin içine yarım damla koy çalkala bakım yapsın diye tavsiye alınca alma gereği duydum :) burun bandınıda bloglardan okuduğum kadarıyla memnun kalındığı için denemek amaçlı aldım ama nişan bohçasında bulunucak...
burun bandı 4.25   badem yağı 5 TL


Dalan ürünlerinide daha önce kullandığım için nişan bohçasınada koyarım dedim ve 10 TL ye almış olduk. 


Satıcının tavsiyesi üstüne bu rimeli aldık 14.90  temizleyici 10.90 TL


Benri pamuklarının çok yumuşak olduğunu duymuştum fakat birtek bunu bulabildim 2.25 TL
ipek pamuklarda ikincisi %50 indirimliydi biri 5 diğeri 4.25 TL 


Bunuda flormar satan bir yerden aldım. Flormar bütün parfümleri kaldırıyormuş aramadık yer koymadım tesadüfen buldum satıcıya yalvardım resmen testerıda verin diye sağolsun kırmadı.bu kokuyu çok beğendim kullanmalık alıcaktım birdaha üretilmeyeceğinden bohçaya koyarım diye düşündüm ama testerı kullanıcağım :) fiyatı 20 TL


Kulak çöplerinin 6 kutusu 3.5 TL ydi kaçırmadık aldık tabi bohçada bulunması gerekiyormuş zaten.Tırnak makasıda aynı fiyattı yalnız erkek bohçasına koymak için aldık biz.


Oje 1 TL Kalem 3.5 TL


ve çeyiz olmadan olmuyor tabi 3.5 TLye bu şirin mini mutfak tartısını aldım çok mutlu oldum instagramda görmüştüm çok istiyordum bugüne kısmetmiş :)


Sevgiyle kalın bir dahaki posta kadar ....












2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :))Bloğunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum bırakmayı unutmayın :)