23 Eylül 2013 Pazartesi

Şeytanı-ı Racim


Şeytan-ı Racim sinemalarla pek aram olmadığı için bu filmin çıktığından da haberim yoktu :) 
Sevgilimle iş çıkışı dün Carrefoura gittik ve sonrasında hadi gel bir film izleyelim dedik  ben yabancı film sandığım bu filme doğru ilerledim ki girene kadar halada Türk filmi olduğunu sanmıyordum.Resime bakıp filme giren birtek ben miyim diyede düşünmedim değil birde üstüne bu filme fazla para verdiğime inanarak pişmanlıklarla ayrıldım en azından çekime biraz daha fazla bütçe ayırsalarmış fazla doğal olmuş gerçek kesit falan olurdu ya onun gibi... 


Filmin hikayesi ise şöyle 2 arkadaş Emrah ve Salih aynı evde kalırlar.Salih'in huyları birden bire değişmeye başlar Emrah artık kabuslar görür Salih'in odasından dumanlar çıktığını görür içinden çıkılmaz bir hale girer.Sonrasında Emrah'ıda dahil etmek ister.Emrah çok korkar ve evi terk eder ailesinin yanına gider.Dedesi ona Allah'tan başkasının yardımcı olamayacağını söyler fakat o ve babası dinlemez.Bakırcı Mehmet'le tanışırlar.Artık daha fazla çıkmaza girerler.Sonuç olarak Salih ölür ve Bakırcı Mehmet'in oturduğu köy 30 yıllık terkedilmiştir.Aslında hepsi cinle-şeytan arasında olur biter.Emrah besmele çekerek hayatını kurtarır.

Ben son sahnede çok etkilendim birkez daha şükürler olsunki müslüman ve inançlı yaratıldığım için.Sakın ve sakın böyle şeylerle uğraşmayın diyerek yazıma veda ediyorum hepinize selamlar ;)

2 yorum:

  1. Canım Türkler korku filmlerinde genelde ruhlar gibi doğa üstü güçleri kullanıyorlar. Bu bazen komik yapabiliyor filmi. Eğer korku filmi izlemeyi seviyorsan sana Mirror(Aynalar) filmini tavsiye edebilirim.

    Sevgiler Kadınlar Klübü Büşra (bsahin) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yabancılar deli gibi paralar harcıyorlar filmleri güzel olsun diye ama bizimkiler çok az parayla film yapıyorlar sonra böyle yorumlarıda hakediyorlar kusura bakmasınlar valla :) korku filmi izlemeye bayılırım tabiki o yüzden resme bakıp direk girdik hiç bakmadık bile :) bakıyorum hemen canım bu sefer araştırmadan girmicem filmlere...

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)