13 Eylül 2013 Cuma

Tavsiye Kanalı

Tavsiye Kanalı'na yeni üye olmuştum ki yeni bir kampanyası oldu D Shopping 'in iyikide olmuş dedim bugün kargom geldi ve çok mutlu oldum tekrar çok teşekkür ediyorum Tavsiye Kanalı'na ve D Shopping ekibine dikiş makinesi istiyorum aslında karar verebilirsem hediye çekimide kullanarak almak istiyorum katalogları inceledim ve Tavsiye Meleği olarak tavsiye ederim çok uygun fiyatlarla çok güzel ürünler alabilirsiniz :) İşte kargomun içindekiler....







Almayı düşündüğüm makinede bu ilk başlangıç için ideal kullanan biri varsa yorum alabilirim :)


D Shopping 2013 kataloğunu incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.



6 yorum:

  1. canım merhaba bende tavsiye meleğine üye oldum ama sadece üye oldum keşke beni birisi davet etseydi diye düşünüyorum şu anda pek bir şey bilmiyorum tek bir kampanyaya katılım hakkım var nasıl yapacağımıda bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende kendim üye oldum onlar davet ediyo seni kampanyaya sonra katılıyorsun bana tek bir kampanyaya katılım hakkın var falan diye bir mail gelmedi davet edildim kabul ettim o şekilde geldi bence sana mail gelmesini bekle öyle hareket et

      Sil
    2. ben üye olallı bir hafta geçti ama hala mail gelmedi bilgilerimde güncel neden böyle oldu bende tavsiye meleği olacağdım :))

      Sil
    3. canım bana 1 haftayı geçtikten sonra geldi zaten hemen gelmedi biraz sabır istiyor anlıcağın :)

      Sil
    4. Ah o sabırdan keşke bende olsa çok sabırsızım şu sıralar beklemeye tahamülüm yok herşey hemen olsun istiyorum

      Sil
    5. sen mi ben mi hep o sabırsızlığım yüzünden çok pişmanlıklar yaşıyorum :)

      Sil

Yorum bırakmayı unutmayın :)